сряда, 8 май 2013 г.

Как да тествате Вашите бизнес идеи


Много от най-великите изобретатели и предприемачи признават, че несъответствието в някакъв момент в кариерата си, но Richard Christensen, предприемач и автор на Зиг Заг Принцип (McGraw-Hill, 2011) казва, а при липса може да бъде нормална част от бизнеса и живота, повечето от нас са зле оборудвани да се провали ефективно.

Той използва аналогията на ски да научи предприемачите да вземат преднамерени отклонения по пътя за постигане на успех, за да се избегне вид катастрофални повреди, които могат да доведат до финансови и лични разруха. "Когато ски, ние не приемаме нашите ски и да ги сочи направо надолу по планината, или ще прекъсне нашата врата", казва Кристенсен.

Този подход е драстично по-различно от това, което повечето завършващите висше образование се обучават да правят. "В бизнеса, ни учат да се направи анализ на резултатите и поставените някой голям космат гол и такса директно към него и след това се чудим защо само един на всеки десет малки предприятия се постигне [какво са се захванали]", казва Кристенсен.

Свързани: На лов за бизнес идеи? Помислете поглед към тези 8 Горещи Industries

Забавяне и промяна на курса, а не сплашване пътя си към целта, процес, който той нарича zigging и заг, не само спомага за реализирането на бизнес успех, но гарантира, ако идеята се провали, то не "ефективно." Ето неговите Четири съвета за зигзаг своя път към успеха.

Регистрирай сам нова фирма

1. Помислете рентабилността първи.
Кристенсен препоръчва нови начинания започне, движейки се към доходността. "Помислете за това, което е най-бързият начин да стигнете до рентабилността, дори ако това е леко отклонение от вашата [общата] цел", казва Кристенсен, който вече е създадена и е съосновател на 32 малки предприятия, фирми, всички с 5-10000 долара. Единадесет от тези предприятия, се провали, а тринадесет превърна в милиони долари успехи. Когато се взема решение определена сума на средствата, които сте готови да рискуват към предприятие, независимо дали е нов бизнес или се опитва една нова идея в рамките на вашата компания, Кристенсен препоръчва посвещава 65 процента от този капитал към задвижването на рентабилността, 25 процента към ресурси включително служители и 10 процента към скалата.

2. Направи недостатъчност ефективно.
Ако рентабилността не се постига в рамките на определения срок, който за Christensen е обикновено три месеца той нарича бизнес идея провал, въпреки че "ефективен" провал. Времева рамка Всеки бизнес "ще бъде различно в зависимост от това колко сте готови да инвестират в предприятие. "Това, което правят повечето хора е, че те ще прекарат една година, пет години, десет години с никакво определение преследва една идея, след това те се откажат и те изгубих цялото това време и ресурси. Най-малко, ако не стигнем до рентабилността веднага, не съм прекарал много пари и години на отдаденост ", казва Кристенсен.

Свързани: Как да управляваме стреса на неопределеността

3. Определете вашата концентриране върху целите.
След постигане на рентабилност (първата зиг), Christensen отнема му бизнес начинания на първия си заг, разпределяне на 65 процента от средствата за персонал и структури и prodcedures, 25 процента от мащаба (разширяване или франчайзинг) и 10 на сто за рентабилност. Zigging и заг продължава използването на този 65/25/10 модел за разпределение на ресурсите, завъртите на рентабилността, ресурси и мащаб, през целия живот на бизнеса.

4. регистрация на еоод
Докато Christensen признава компании, които следват Зиг Заг принцип ще отнеме повече време, за да постигнат целта си края, казва той, като поставянето на ясни цели за размера на капитала, време и хора, посветени на предприятие, предприятия са снабдени с по-голяма стабилност и по-ниска скорост може да дори да покажат, приятни изненади. "Можете да намерите всичко, тези скрити самородно злато по протежение на пътя, които се превръщат в по-добри идеи за бизнес от това, което щеше да намери [трябваше просто таксуват към целта]", казва Кристенсен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар