Бизнес идеи, Бизнес идеи 2014, Как да правя пари,правене на пари,забогатяване,идеи в криза,бизнес идеи в криза,как за забогатея,как да стана богат,бизнес 2014,бизнес 2014,идеи за бизнеса
събота, 13 април 2013 г.
Тенденции в уеб дизайна през 2013 г.
Новата 2013 е тук и всеки в света на уеб дизайна е може би любопитни за какво промени и нововъведения, които тя ще донесе. Как високите технологии ще повлияят на инструменти и подходи, използвани от уеб дизайнери в световен мащаб? Какво е влиянието на новите начини за уеб браузване на уеб дизайн? Отговорите на тези въпроси тепърва предстоят през следващите месеци. Въпреки че не сме щастието преброители следват логически стъпки на промени и нововъведения в дигиталния свят и ние имаме някои предложения за това какви са тенденциите през 2013 г. ще бъде. Нещо "ново" нещо "стари" и много извънредни "трикове" е това, което ние очакваме да ни вдъхновява през 2013 г. в уеб дизайна. Тенденциите за 2013 г. като цяло са за повече мобилни приятелски, удобни и абстрактни техники, прилагани от уеб дизайнери за истински внушаващ благоговение и запомнящи се сайтове.
Отзивчив уеб дизайн - отзивчиви уеб дизайн, наричан също отзивчиви оформлението и дизайна на течности не е новина за уеб дизайнери. Той беше един от най-успешните тенденции през 2012 г. и това е извън ясно, че ще запази челните позиции за успешна тенденция през 2013 г.. Отзивчиви дизайн е виновен за отзивчиви уебсайтове, за да се приспособи и да изглежда страхотно на различни резолюции на екрана и устройства. Сърфиране в мрежата днес е възможно чрез всички видове нови устройства, от смарт телефони, таблети, лаптопи и настолни компютри с много нововъведения, които постоянно се появяват в цифровия свят. Благодарение на отзивчиви дизайн, оптимизираните сайтове са достъпна, разбираема и привлекателна за всички резолюции и размери на екрана. С въвеждането на HTML 5, отзивчиви оформления никога не са били по-привлекателни и по-ефективно.
Мобилно сърфиране крачки назад, за да се даде място за сърфиране чрез приложения - Това е една от новите тенденции за 2013 г. се очаква да нарасне популярност, най-вече за сърфиране в Интернет чрез мобилни устройства. Въпреки че отзивчиви дизайн осигурява отличен външен вид и функционалността на уеб сайтове на различни размери на екрана, се оказва, че най-удобният (за сега) сърфиране в интернет чрез мобилни приложения. Това е истината, особено за социалните медийни сайтове, като Facebook, Twitter, Gmail и Google+.
Оптимизация на уеб сайт чрез интерактивни (паралакс) превъртане - Първо, че е добре да се спомене, че 2013 ще бъде годината на вертикално превъртане, което е много по-лесен за употреба, преди хоризонталата. Вертикално превъртане е по-удобен за сърфиране в Интернет чрез мобилни устройства, което е основната причина за популярността му. Паралакс за превъртане е една нова тенденция в света на уеб дизайна, който прави сайтове по-привлекателни и "жив" от всякога. Това осигурява по-лесна навигация. Той дава чувство за дълбочина на сайта от обектите 3D пространството, въпреки че те са двуизмерни обекти, поставени на различни слоеве. Ключът на паралакса превъртане е, че графика може да се премества в същите посоки, но с различна скорост, която предвижда интерактивно визуално преживяване за потребителите.
Сбогом на Flash - Adobe Flash е сред акцентите в последните 5 години, но освобождаването на хипер текст на език за маркиране версия 5 е ясно, че Flash е "последния мач". Новият играч на терена е един от елементите на език хипер текст маркиране версия 5, който може да направи анимации, използващи двуизмерни графики и създава динамични подредби в по-лесно и по-ефективен начин, отколкото на Flash.
Социални медии става още по-важно през 2013 г. - Ако има един елемент на цифровия свят, който е нарастващата популярност по-бързо, отколкото можем да си представим, че е социалните медии. Поради това е съвсем логично, че споделянето значки на различни сайтове за социални медии стават неразделна част от успешните сайтове, които ще увеличат ангажимента и интереса на клиентите. Тенденцията е за по-дълбока интеграция на социални мрежи като част от изграждане на марката и вирусен маркетинг на успешни уеб сайтове.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар